سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

_______________________________
منم و
این صنم و
عاشقی و
باقی عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .
_______________________________

پیام های کوتاه
پیوندها

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم . . . !

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ
من خاک ترا به چرخ اعظم ندهم یک ذره غمت بهر دو عالم ندهم
نقش خود را نثار عالم کردم وز نقش تو من آب به آدم ندهم
من درد ترا ز دست آسان ندهم دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم کان درد به صد هزار درمان ندهم
من زخم ترا به هیچ مرهم ندهم یک موی ترا به هر دو عالم ندهم
گفتم جان را به یار محرم ندهم از گفته‌ی خود بیش دهم، کم ندهم

_____________________________________________________________

رباعی شمارهٔ ۱۳۳۳ | رباعی شمارهٔ ۱۳۳۴ | رباعی شمارهٔ ۱۳۳۶

+

  • انتظار

تو

او

اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ

اللهم اجعل عواقب امورنا خيراً  (۱۸)

  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • دلم را دخیل میبندم... 

    بازش نکن... 

    حاجت نمی خواهم دلم را پیش تو جا میگذارم

    باشد همانجا... 

    من اینجا،دلم آنجا... 

    شاید #نگاهت به حال دل زارم که بیفتد... 


    زود به زود #بطلبی مرا!
    پاسخ:
    التماس دعا . . . 
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • سلام
    خداقوّت!
    ••●ﺗــﺮﺳــﻢ ﮐــﻪ ﺷــﻌــﺮ ﺳــﻨــﮓ ﻣــﺰﺍﺭ ﻣــﻦ ﺍﯾــﻦ ﺷــﻮﺩ ••●
    ••●ﺍﯾــﻦ ﻫــﻢ ﺟــﻤــﺎﻝ ﯾــﻮﺳــﻒ ﺯﻫــﺮﺍ ﻧــﺪﯾــﺪ ﻭ ﺭﻓــﺖ ••●
    http://www.seraj8.ir/6599/%D9%85%D8%B9%DB%8C%D9%91%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AC%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AD%D9%82-%D9%88-%D8%A8/
  • بنت الهدی حسینی
  • خیلی عالی بود.
    و ممنون ازینکه به صفحه ی حقیر هم سری زدید.


    بسم الله
    سلام علیکم
    به صبغة الله دعوتید با مطلبی درباره ی موضوع جنجالی تفکیک جنسیتی در کنسرت ها!

    از زمانی که به درگاه تو راهم دادند
    آبرو مند شدم عزت و جاهم دادند

    به مقامی که نبردند سلاطین راهی
    من مسکین به خدا رفتم و راهم دادند

    سلام.

    منتشر شد... 

     

    معرفی کتاب :

     

    انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

     

    http://heyateketab.blog.ir/post/118

     

  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • زیر #باران، صحن #جمهوری
    مادری بود که شفا میخواست
    و #جوانی که خیس بود #چشمش
    مثل من از تو #کربلا میخواست
    موج زائر که در تلاطم بود
    از تو تنها پی #علیکم بود
    آنقدر #التماس و خواهش که
    حاجت #کربلا ی من گم بود
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر / اگر بسم الله را بلند نگویید
    به روز هستیم  منتظر شما هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی

    سلام مشتی
    شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
    اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
    و این بار ...

    الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
    تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
    قرآنی که می خواندیم ...
    عمل نکنید ...
    با تو‌ام ای من...
    و ...


    http://nishtar.ir/


    منتظرتون هستیم 
    یا زهرا (س)

  • افشین پارسائیان
  • امام حسین ع :   
    اِعلَموا أنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَیکُم مِن نِعَمِ اللّه ِ عَلَیکُم ، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَحورَ نِقَما . ارشاد القلوب ،ج1،ص138
     بدانید که نیازهاى مردم به شما از نعمت هاى خدا بر شماست . از آنها ملول نشوید که گرفتار مى شوید.
  • مسافر88 آرام
  • یک ذره غمت به هر دو عالم ندهم
    مرا لایق غمت کن جانا

    سلام
    دعامون کنین
    اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
    پاسخ:
    علیکم السلام

    محتاجیم به دعا...

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    http://pouke140.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%B7%D9%86
    :(
    احسنت
    پاسخ:
    تشکر
    دلتنگ گریه های محرم شده دلم............
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی