سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

_______________________________
منم و
این صنم و
عاشقی و
باقی عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .
_______________________________

پیام های کوتاه
پیوندها

چهل و پنج دقیقه . . . !

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی:
در یکی از ماه‌های مبارک رمضان بود که موضوعی را خدمت ایشان عرض کردم، با ایشان تا کنار ماشین قدم می‌زدم، ایشان فرمودند که این کار را انجام بده، این‌طوری انجام بده، آن‌طوری انجام بده، داشتند توصیه می‌کردند.
من عرض کردم: آقا، خیلی وقت تنگ است؛ این‌قدر فرصت نیست. ایشان فرمودند:«چرا وقت تنگ است»؟
گفتم: من صبح می‌روم سر کار و مسؤولیّت اداری‌ دارم، بعد از ظهر که برمی‌گردم افطاری می‌خوریم و بعد هم خودم را برای اینکه خدمت شما برسم، آماده می‌کنم. بعد تا برسم خانه، ساعت دوازده می‌شود، تا آماده خواب بشوم، خلاصه من چهار ساعت می‌خوابم.
ایشان فرمودند: «چهار ساعت می‌خوابی»؟ گفتم: حاج آقا! پس چقدر بخوابم؟
ایشان گفتند: «آقا! جدّاً چهار ساعت می‌خوابی»؟ من یک شیطنتی کردم گفتم: شما چقدر می‌خوابید؟ من امیدوارم آن‌هایی که می‌شنوند به دقّت بشنوند و باور کنند
ایشان فرمودند: «چهل و پنج دقیقه». من مغلطه کردم و گفتم: حاج آقا! بعد از نماز صبح، چهل و پنج دقیقه؟
فرمودند: «نخیر؛ مغلطه نکن پسر! چهل و پنج دقیقه».

منبع

  • انتظار

+ما

اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ

اللهم اجعل عواقب امورنا خيراً  (۱۱)

عاااااااا O_o
من کل عیدو تا سه و نیم خابیدم :l
هی وای :(
  • محمدصادق برجیان
  • مگه میشه 45 دقیقه خوابید؟ برای بدن مضر نیست؟؟
  • خادم الحسین
  • سلام.
    با مطلب تبریک یا تسلیت به روزیم.
    منتظر نظرات وحرف دل شما
    سوالی طرح شده که انتظار می رود با دل جواب دهید...
    منتظریم...
    التماس دعا
    یا علی مدد
    پاسخ:
    علیکم السلام

    بروی چشم

    محتاج دعای خیر شما

    یا علی
    شهید آوینی ره:
    عاشقان عاشق بلایند . در حیات در احتجاب صدف عشق است و آن را جز در اقیانوس بلا نمی توان یافت، در ژرفای اقیانوس بلا عاشقان غواصان این بحرند و اگر مجنون نباشد چگونه به دریا زنند؟
    پاسخ:
    بله
    زیبا...
    تشکر
    جدی فقط 45 دقیقه؟
    OO
    ما که به 4 ساعتم راضی نمیشیم!!
    حالا استادمون میفرمایند 5 ساعت خواب بسه تونه دیگه!
    چقدر میخواین بخوابین؟!
    : (
    انشالله خدا این مرد رو مورد لطف همیشه خودش قرار بده
    واقعا برزگ بودن
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله
  • خانومـِ میمـ
  • ان شاءالله که درس بگیریمـ ..

    پاسخ:
    ان شاءالله
  • سمیه ناصری
  • چی میشه گفت واقعا.......جز تاسف به حال خودمون
    که قدر لحظه های عمرمون...لحظه های جوونی مونو رو نمی دونیم
    هعی.......:(((
    پاسخ:
    بله . . .

    تشکر برای حضور
  • فاطمه مرید زهرا(س)
  • من این جمله ی آخر حاج آقا رو متوجه نشدم
    پاسخ:
    چیز خاصی نیست...
    میگن 45 دقیقه می خوابن دیگه...
    خدا خیرتون بده که مطالب رو نشر میدید.
    ممنون
    پاسخ:
    سلام

    خواهش می کنم...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی