سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

_______________________________
منم و
این صنم و
عاشقی و
باقی عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .
_______________________________

پیام های کوتاه
پیوندها

تنهایی خودم و خاطره ها . . . !

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ

تنهائیم را

      خودم

          می فهمم . . . !

من و 

     خاطره و

          بغض کبود . . . !

____________________________________

پ.ن: بین عاشق شدن و مرگ مگر فرقی هست؟

  • انتظار

تنهایی

بغض

اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ

اللهم اجعل عواقب امورنا خيراً  (۱۳)

فرقی نیست؟
مرگ تنهایی و عشق سکوت زندگی است.
 
اگر فردی معصوم را فقط در حد یک مبین احکام تکلیفیه که از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نقل میکند بداند , او را در حد یک راوی حدیث قرار داده است  با این تفاوت که راوی حدیث ممکن است در نقل روایت دچار سهو و خطا گردد ولی امام معصوم علیه السلام در این مورد بخصوص مرتکب سهو و نسیان نمیشود ! این فرد نمیتواند مدعی تشیع شود.


" آیة الله سید محمد محسن حسینی طهرانی حفظه الله - رساله اربعین در فرهنگ شیعه - ص 17 "

من و خاطره و بغض کبـــود 
  • خادم الشهداء
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    با پوستر /راه بهره بردن از جوانی
    به روز هستیم 
    منتظر حضورتان هستیم 
    http://ammar-g.blog.ir/
    یا علی
  • در مسلخ عشق
  • خلاقانه بود...
    با اینکه همه می گویند تنها هستیم اما فقط درد تنهایی را تنهایان می فهمند
    لینک شدید.

    تنهاییم را خودم می فهمم ...
    پاسخ:
    ...
  • ح.ه * سید فریاد*
  • بنام نامی الله 
    سلام 
    با مطلب( صراط خانه نشین )
    باریکه ی این حقیر آپ شد 
    خوشحال می شم تشریف بیارید 
  • قلمداد ظهور
  • برای بزرگ شدن باید دل را به دریا زد. دلتـــــــــــ را بزرگ کن؛دریا میشوی.
    سلام

    قشنگ بود....

    من و خاطره و بغض کبود !!!!
    +++
    سلام...

    عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

    معرفی کتاب :
  • سید محمد رضی زاده
  • یاد من باشد که تن ها هستم
    پاسخ:
    خیلی خوش آمدید

    و تنهایی زیباست...
    نه نیست ...
    پاسخ:
    ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی