سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

_______________________________
منم و
این صنم و
عاشقی و
باقی عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .
_______________________________

پیام های کوتاه
پیوندها

روت گوشی و نصب رام Huawei G6-U10 . . . !

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۵۳ ب.ظ

مطلبی کاملا مرتبط با محتوای سایت!

جدیداً ما هم دارای گوشی جاسوسی شدیم! با نام HUAWEI G6-U10 که انصافاً گوشی خوبی هست.

بعد از اینکه گوشی به دست ما رسید، قصد روت(root) کردن گوشی رو کردم. یخورده جستجو زدیم به نتایجی رسیدیم!

برای اینکه شما عزیزانی که این گوشی رو می خرید و قصد روت کردنش رو دارید حالا به هر دلیلی مثلاً نصب "رام شخصی سازی شده" (Custom ROMs) تو چند جمله روش روت کردنش رو توضیح میدم:

بنده به گفته ی برخی متخصصین موجود در وبلاگ ها! اول با نرم افزار King root دستگاه رو روت کردم(یعنی با این نرم افزار گوشیتون روت میشه). البته دفعه اول روت نشد و 2 بار این کار رو انجام دادم! خب هرکی ندونه خیال می کنه کار تمومه!

ولی اینطور نیست چون یه مشکل بزرگ برای گوشی ایجاد میشه و اون هم اینکه سطح دسترسی حافظه داخلی گوشی(لینوکسی ها می دونن من چی می گم!) تغییر می کنه و همین امر باعث میشه شما دیگه نتونید توی حافظه داخلی چیزی نصب کنید! یعنی تقریباً 90 درصد گوشی برای افراد متخصص پر!

حالا برای برگردوندن به حالت اول باید چه کرد؟ خیلی ساده هست.

نرم افزار دیگری برای روت هست با نام Root Genius. یک بار دیگه با این نرم افزار روت کنید گوشی رو. و گوشیتون رو روت شده تحویل بگیرید.


پ.ن1: با روت شدن گوشی گارانتیش باطل میشه!

پ.ن2: امتحان نکردم که فقط با نرم افزار Root Genius به تنهایی گوشی روت میشه یا خبر!

پ.ن3: به اندازه احتمال تصادف عابر پیاده در خیابان، امکان داره گوشی شما تبدیل به آجر بشه! یعنی کلاً دیگه امکان برگشت نداشته باشه و روشن نشه و به عنوان دکور از اون استفاده کنید.

پ.ن4: به عنوان نکات امنیتی؛ هم گوشیتون شارژش کامل باشه هم از لپ تاپ استفاده کنید که اگه برق رفت رایانتون خاموش نشه. البته در جایی هم خوندم که با لپ تاپ این کار رو انجام ندید. چرا شو ننوشته بودن ولی احتمالا بخاطر عدم ثبات سیستم باشه در سخت افزار.


بروز رسانی: در صورت موفق نبودن می توانید از این لینک استفاده نمایید.

نکته خیلی مهم: لطفاً به هر دلیلی اگر نتونستید گوشی رو روت کنید یا گوشیتون آجر شد سعه صدر داشته باشید و عفت کلام(!) چون تصمیم روت کردن گوشی با خودتونه نه با بنده!

  • انتظار

Huawei g6

ROM

ROOT

رام

روت

هک

اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ

اللهم اجعل عواقب امورنا خيراً  (۲۴)

سلام لینک دانلود  برای بروزرسانی برای هواوی جی شیش یو ده رو میدید اخه خودش اصن بروزرسانی نداره  هرچقدر تو سیتینگش میزنم میگه بروزرسانی یافت نشده.شما میشه یه لینکی چیزی بدید که من از اونجا دانلود کنم .بعد یه سوال دبگه اگه این کارو کنم گوشیم داغون که نمیشه ها؟؟؟
سلام روی گوشی من اندروید c 00 نصب شده حالا به g6-u10 برنمیگرده چکارکنم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ:
علیک سلام

در رابطه با "دان گرید" اطلاعاتی ندارم متاسفانه
سلام
با سلام

میشه کاستوم رام اندروید پنج huawei g6 u10 b135 رو قرار بدید 
هرچی گشتم پیدا نکردم
اگه کاستوم رام 4.3 به بالا برای این گوشی رو دارید بدید

ممنون میشم

چرا انقدر حافظه داخلی گوشی G6_U10کم هست.و با وجود داشتن رم 18وخالی بودن تقریبا 16گیگ تو ستینگم محل ذخیره کارت sD انتخاب کردم.ولی برای نصب برنامه جدید کلی مشکل پیش میاد.که مجبور میشم یا یسری از برنامه ها رو حذف کنم یا تو تنظیمات تو قسمت برنامه ها بسری از داده های برنامه هام رو حذف کنم.تا بتونم نصب کنم یه برنامه جدید رو.چیکار میشه کرد عزیزان برای رفع این مشکل؟؟
پاسخ:
سلام

یکی از مشکلات گوشی های امروزی همین بحثی هست که شما فرمودید
برای رفع این مشکل هم گوشی رو روت می کنن تا دسترسی برای تعویض مکان ذخیره سازی نرم افزار ها داشته باشند

متاسفانه با وجود اینکه مکانی برای تنظیم ذخیره اطلاعات در کارت حافظه وجود داره ولی در عمل این اتفاق نمی افته(حداقل به صورت 100%)

تنها راه اینه که روت کنید و سیستم عاملی نصب کنید که این مشکل رو نداشته باشه
یا اینکه همون راهی رو که شما الان انجام میدید ادامه بدید، یعنی نرم افزاهای غیر ضرور رو حذف کنید
خوب شد قبل روت نظارتو خوندم والا الان با برنامه شما و دستای تر میزدم به این گوشیه خوشگلو بی خاصیت
پاسخ:
علیکم السلام!

خب خدا رو شکر
سلام من تا حالا این گوشیرو روت نکردم اما خود به خود برنامه ها not responding شدن. بعدش هم حافظه داخلی پرید. اگه منظور از پریدن همون پریدنی باشه که تو این عکس گذاشتم http://cld.persiangig.com/download/GsIv0k/dl
اونوخ پیشنهاد میدین با  Root Genius روت کنم فرجی حاصل شه؟
پاسخ:
سلام
والا ما یه بار یه بنده خدایی رو گفتیم چی کن کلی فحش بار ما کرد!

در هر صورت این مطلب رو بنده به صورت تجربی نوشتم و هیچ مسئولیتی هم برای اتفاقاتی که بر روی گوشی های دیگر می افته به گردن نمی گیرم.

اما 2 چیز می دونم:
1: بحث روت به شدت به سری تولید و نسخه سیستم عامل وابستست تا جایی که الان بنده بعد از آپدیت سیستم عامل دیگه نمی تونم روت کنم گوشی رو.
2: قبل از بروز کردن سیستم عامل بنده هم این مشکل مموری رو پیدا کردم؛ در ابتدای کار با روت جنیوس مشکلم حل شد ولی بعد از 6 7 ماه برگشت و دیگه حل نشد تا اینکه سیستم عامل رو بروز کردم؛ البته فقط ارور میداد و مموری سالم بود و میشد توش اطلاعات ریخت و همون اطلاعات رو از طریق گالری و ... بهش دسترسی داشت(فایل منجر چیزی نشون نمیداد).

مشکلی هم که بعد از بروز کردن سیستم عامل بوجود میاد اینه که کلا دیگه گوشی با کابل کار نمی کنه و توسط ویندوز شناسایی نمیشه(البته یه بار دلش سوخت برام کار کرد!)


یا علی
سلام ،گوشیم میخوام روت کنم ولی هر مدلی امتحان کردم نشد چیکارش کنم؟؟؟مدلG6-U10
پاسخ:
سلام

اگر سیستم عاملتون جدیده نمیشه روت کرد
سلام دوست عزیز بنده دقیقا همین مشکل دارم  حافظه داخلی کار نمیکنه با برنامهRoot Genius میخوام دوباره روتش کنم ولی مشکل اینجاست که گوشی من بعد اون روت اصلا کابل جواب نمیده که روتش کنم فقط میتونم فایل جابجا کنم این برنامه شناساییش نمیکنه چکار کنم راهنمایی کنید مدل گوشی
bolid   B330
ram 4.4.2
پاسخ:
سلام
این نسخه زاز سیستم عامل اندروید فعلا روت نمی شه و این مشکلی رو که می فرمایید بنده هم دارم؛ البته گاها کار می کنه
http://lollipoprom.website/download-android-lollipop-5-0-for-huawei-ascend-g6-u10.html

تو این سایت کاستوم ۵ رو گزاشته. تست نکردم. خودم هنوز تو روتش موندم. 
سلام, میخواستم بدونم تاحالا واسه کسیم مثه آجر شده یا نه,فقطg6و میگم.
پاسخ:
علیکم سلام
آجر شدن به طور کلی مربوط به گوشی هایی هست که قراره قفلشون شکسته بشه که حین انجام عمل احتمالش وجود دارد و ارتباطی به برند و مدل گوشی نداره.


با سلام و خسته نباشید ایا با این برنامهrootgeniusباید رام دانلود کرد؟یا ان روت رو زد؟ لطفا راهنمایی کنید باتشکر و خسته نباشید
با سلام و خسته نباشید من گوشی g6رو روت کردم ولی حافظه داخلیش پرید بعدا ک ب این سایت مراجعه کردم نوشته بودید کrootgeniusمشکل رو حل میکنه ولی من هرچقدر ک از همینجا دانلودش میکنم گوشیم برنامشو نمیخونه لدفا راهنمایی کنید.باتشکر
پاسخ:
سلام

برای بنده هم پرید بعد از روت مجدد با این نرم افزار درست شد و دوباره به حالت اول برگشت
برنامه بر روی گوشی نصب می شود ولی با فایل منیجر نمی توان فایل ها را مشاهده کرد


با سلام من گوشی g6رو دارم ولی وقتی میخوام این برنامه rootgeniusرو دان کنم گوشیم این برنامه رو نمیخونه لطفا راهنمایی کنید .با تشکر
پاسخ:
سلام
نرم افزار باید روی کامپیوتر نصب بشه و گوشی رو با یو اس بی به کامپیوتر منصل کنید
اگر نشناسه باید منتظر بروز رسانی نرم افزار بمونید

باسلام

من میخواستم با برنتمهking root گوشمو روت کنم هاواییg6
اما نشد.. گوشیم در حالت عادی بود بعد از چند ساعت که داشتم باهاش کار میکردم
شروع کرد به خاموش شدن بعد ازرخاموش شدن روشن شد و همینطور خاموش روشن..
تا صفحه اصلی میومد زبان گوشیم تغییر کرده بود ولی بلافاصله خاموش شد
حالانمیدونم چکار کنم.. مشکل چیه؟؟
پاسخ:
سلام عزیز
با توجه به اینکه این گوشی جدیده ، هنوز برنامه های روت کننده چندان قادر به روت دقیق نیستند
حتی کاستم رامی هم بعد از گذشت این چند مدت از تولید گوشی، منتشر نشده
به همین خاطر این مشکلات پیش میاد؛ گوشی بنده هم بعد از گدشت تقریبا 8 ماه به یکباره روتش دچار مشکل شد و الان اطلاعات رم داخلی رو بنده نمی تونم ببینم؛
ابتدای خرابی حتی نرم افزارها اجرا نمی شد و نرم افزار جدید هم نصب نمی شد؛ یخورده که باهاش کار کردم و با نرم افزارها دوباره روتش کردم الان فقط نرم افزارها نصب و اجرا می شن ولی همچنان قادر به دیدن اطلاعات رم نیستم...

منتظرم تا رام بیاد و نرم افزارهای روت بروزرسانی بشن...
برای گوشی شما هم پیشنهاد می کنم دوباره روتش رو پاک کنید و از نو روت کنید؛ ولی در هر بار روت شدن خطر آجر شدن وجود داره!
agha man ba har barnamei root mikonam nemishe ahhhh dg asabam khord shode.
age mishe komakam konid
پاسخ:
سلام

والا ما هم شانسی روت کردیم احتمالا . . .
گوشی مرا روت کنید.
پاسخ:
سلام
من؟
چطوری؟
از کجا؟

... :|

فدایی داری داداش .......
ریسکش بالاس من روت نمیکنم بیخیال
پاسخ:
سلام
هرطور راحتیتد؛ ولی خب ریسکش پایینه!


یا علی
ممنون.که جواب دادید اره روشنه
پاسخ:
خواهش می کنم

پس با نرم افزارهای دیگه امتحان کنید
سلام خدا قوت .... ببخشید من این روش روت رو انجام دادم مشکل حافظه داخلی حل شد ولی الان گوشی رو که به pc وصل می کنم فقط گوشی شارژ میشه ممنون میشم کمک کنید 
پاسخ:
سلام
یو اس بی دیباگینگ روشنه؟
البته اطلاعات من زیاد نیست, بنده صرفا تجربمو نوشتم
سلام خسته نباشید لطفا ی کاستوم رام واسه این گوشی بزارید
پاسخ:
علیکم السلام

من گشتم چیزی پیدا نکردم؛ فک نکنم داشته باشه . . .
ان شا الله میاد؛ گوشی جدیده یخورده زمان میبره . . .

یاعلی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام


طرحی دیده شده تا طبق فرمایش ایت الله بهجت که میفرمودند 40 روز قبل محرم برای خود امادگی ایجاد کنید.تا روزی خوبی در محرم داشته باشید و محرم شوید.


شرح طرح:

دوستان از امروز که 40 روز تا محرم است هر روز یک زیارت عاشورا میخوانند یا اگر وقت نداشتند یک سلام میدهند . و عدد یک را برای خواندن زیارت عاشورا وارد نظرات میکنند و عدد 2 را برای سلام.

مثلا:روز اول است و من زیارت عاشورا خواندم در نظرات 1 را ثبت میکنم.


اللهم الرزقنا شفاعه الحسین یوم الورود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی