سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

سراج

إِنِّی أَنَا رَبُّکَ فَاخْلَعْ نَعْلَیْکَ إِنَّکَ بِالْوَادِ الْمُقَدَّسِ طُوًى

_______________________________
منم و
این صنم و
عاشقی و
باقی عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر . . .
_______________________________

پیام های کوتاه
پیوندها

ماندگاری . . . !

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۷ ق.ظ

کاری کن ماندگار شوم . . .

دوست ندارم بازگردم . . .

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی 

 الامامِ التّقی النّقی

 و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری

 الصّدّیق الشَّهید 

صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه

 کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

ما هم رفتنی شدیم؛ این بار متفاوت . . . !
ان شاء الله همه دوستان مشرّف بشن . . .
حلال بفرمایید . . .
یا زهرا(س)

  • انتظار

امام رضا(ع)

عاشق

او

اللهمـــ ارزقــنا توفیقـــ الشهادة فی سبیلکـــ

اللهم اجعل عواقب امورنا خيراً  (۱۷)

تــصویـر رو دوسـ دارمـ... .
پاسخ:
قابل شما رو نداره . . .
استفاده بفرمایید...
اللهم ارزقنا حرم ...
پاسخ:
آمین . . .

سلام

با جامع ترین نرم افزار نجومی رایگان فارسی بروزم

تشریف بیارید

یا حق

  • سید هادی حسینی
  • سلام خدا قوت 
    شکر خدا وب خوبی دارید در صورت تمایل تبادل لینک می کنیم. اطلاع از شما
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    خوش به سعادت شما .. دعا فرمائید خاص لطفا
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
     سلام
    باپست (ایرانی ها نخوانند!!!) به روزم
    منتظرحضورتون هستم
    آدینه خوش
    سلام

    ممنون از ابراز هم دردی شما....

    خدا رفتگان شما را هم قرین رحمت خویش و با اهل بیت علیهم السلام محشور کند...

     زیارت شما هم قبول حضرتش

    یاعلی
    در حریم تو
    زندگی
    عجب صفایی دارد
    بسیار بسیار التماس دعا
    خیلی خوش به سعادتتون
    ان شاءالله توفیق بهترین زیارتها نصیبتون بشه که برگشتن از زیارت سخته....سخت...
    التماس دعا
    سلام علیکم.
    خوشا سعادت تون...
    این مدت هرکه میشناختم از دوست و فامیل و آشنا، همه زائر شدند و من مانده ام هنوز... ):
    حالا که میروید، منیبـــــــــ را هم دعا کنید و بخواهید قسمت ما نیز بشود.

    یا حق.
  • افشین پارسائیان
  • سلام، زیبا بود واقعاً

    درگیریهای فرگوسن
  • امیرحسین رعایی
  • دلم را به حرم می آورم
    شاید که باز نگردد...

    مولا
    خواسته ای دارم برای شما کوچک و برای من بزرگ...
    می شود بار دیگر من در حریمتان... ؟!

    التماس دعا
    من رو هم فراموش نکنید.
    دلم خیلی هوای مشهد کرده خوش به سعادتون
    مشهد باب الجواد نائب الزیاره باش
    پاسخ:
    چشم . . .
    محتاج دعای خیرتون هستم . . .
    دعا بفرمایید ../
    پاسخ:
    حتماً . . .
    محتاج دعا . . .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی